Musa

Kent ?

Styyrpuuri    7.3. 18:42 (1/56)

en tiedä onko tästä jo topic, mutta en löytänyt.

Kuunteleeko joku Kenttiä? Mikä on mielestänne paras kappale? Onko joku käynyt konserteissa? :)
Onko täällä ylipäätään ketään, kuka kuunteleen Kenttiä? :)

Kyklooppi    7.3. 18:50 (2/56)

Kuuntelen vain Kentin kappaleita, en levyjä. Mutta sen verran paljon oon kuunnellut että voin rehellisesti sanoa bändin olevan mitä MAINIOIN. 8)

Styyrpuuri    7.3. 18:52 (3/56)

Kiva löytää joku toinenkin joka kuuntelee! :)
Kent oli Helsingissa pari päivää sitten. Harmi etten silloin sinne huomannut mennä..

Kyklooppi    7.3. 18:59 (4/56)

Aijaa.:o No mä en oo keikkaihminen, en oo ikinä nähny mitään bändiä livenä joten...:--D

On kyllä aika hassua että vaikka Kent laulaa ruotsiksi, se on silti aika suosittu ulkomailla. Jos vertaa siihen miten mahdottomalta tuntuis että suomeksi laulava yhtye menestyis ulkomailla.=D

fazzu    7.3. 19:01 (5/56)

En kunnolla oo tutustunu bändiin, mutta jotkut biisit on hyviä. Eniten rakastan tuota Kärleken väntaria :) löysin sen uudelleen tässä joku aika sitten.. ^^

Styyrpuuri    7.3. 19:13 (6/56)

kyllähän Kent on myöskin englanniksi tehnyt. Tai olen ainakin löytänyt youtubesta englannin kielisiä versioita. Mutta joo..

Omppula    7.3. 19:39 (7/56)

Om Du Var Här on paras kappale ♥

Styyrpuuri    7.3. 19:59 (8/56)

QuoteOmppula : Om Du Var Här on paras kappale ♥Quote

On mun myös suosikki! :)

Styyrpuuri    7.3. 20:12 (9/56)

Stanna hos mig on aivan ihana.. :)

musicz    7.3. 20:49 (10/56)

QuoteStyyrpuuri : Kiva löytää joku toinenkin joka kuuntelee! :)
Kent oli Helsingissa pari päivää sitten. Harmi etten silloin sinne huomannut mennä..Quote

eikös se niiden keikka siirtynyt tälle päivälle :o

tamina    7.3. 20:57 (11/56)

En mikään varsinainen Kent - fani ole, mutta satunnaisia kappaleita kuuntelen ja tykkään kovasti. Ne saavat ruotsinkin kuulostaman kauniilta <3 Tykkään hirveästi etenkin Kärleken ventarin sanoista ja musiikkivideosta :3 Nauhottelin sen Voicen Kent - spesiaalin, en vaan tiedä menikö nauhalle :(

turvaväli    8.3. 00:22 (12/56)

oijjoijoi, tulin juuri Kentin konsertista :) ja en voi muuta sanoa kuin että on muuten aivan mahtava live bändi!! Joakim oli itsekin ihan fiilareissa siellä lavalla ja ah se sen ääni<3 Oon ihan fiilareissa tosta keikasta :DD

Mutta joo siis aika paljon olen kenttiä kuunnellut ja vaikka parasta biisiä en pysty nimeämään, niin Du & jag döden on mielestäni bändin ehdottomasti paras albumi :)) Ja oli ihanaa että bändi soitti jopa kolme biisiä kyseiseltä levyltä tänään. Mannen i den vita hatten sai kunnian olla illan viimeinen biisi<3 mut joo oon kyllä sitä mieltä, että se uusin albumi, Röd, on myös just hyvä. Sieltä löytyy pari varsin oivallista biisiä, kuten Sjukhus, Krossa allt ja Töntarna!

Kenkentkent<3

^Helsku^    8.3. 16:47 (13/56)

Juu mä kuuntelen Kentiä, oon kuunnellu niin kauan ku vaan muistan :-----) En oikeen osaa sanoo mitään lempibiisiä, mutta lempilevy on ehdottomasti Vapen & ammunition. Kentin keikalla oon ollu kerran, vuonna 2008 Ruisrockissa ja oli kyllä tosi mahtava keikka! Ja muutenkin aivan loistava bändi.

Styyrpuuri    8.3. 18:15 (14/56)

Siirtyi vai? No voi ny. No, mut ois kyl ollut siistii olla paikan päällä. :D
Kentin biiseistä tulee ihan muutenkin hyvä fiilis, niin mikäköhän ois fiilis ollut paikan päällä..
Lempilevyt on mun mielestäni Isola sekä Vapen & Ammunition. Molemmat on hyviä. Röd on hieman erilainen, mitä aikaisemmat, mutta siitäkin löytyy hyviä biisejä, esimerkiksi Töntarna, hjärta, sjukhus.. onhan niitä. Mahtava levy kyllä tuokin!

Nicole g    8.3. 18:23 (15/56)

Minäkin kuuntelen :) Kärleken väntarista tykkään tosi paljon, mutta Pärlor on kyllä ehdoton suosikkibiisi Kentin tuotannosta.

Styyrpuuri    8.3. 18:34 (16/56)

Mä en osais sanoo kentin parasta kappaletta.. Kaikki ne on niin hyviä!

silkkiapina    8.3. 18:36 (17/56)

kuuntelen, mut tykkään eniten pelkästään niistä ruotsinkielisistä biiseistä. :D varmaan paras levy on vapen & ammunition. aika paljon liittyy muistoja niihin biiseihin..

MESSI    8.3. 20:19 (18/56)

kuuntelen! tykkään siitä musik non stop-kappaleesta täl hetkel enite! 8)
olisin menny keikalle mut ei ollu ketään kuka ois tullu mun kanssa enkä mä yksin sit voinu lähtee D:

Styyrpuuri    8.3. 21:41 (19/56)

No mut ehkä me halukkaat päästään joskus myöhemmin kentin keikalle jos siihen tulee mahdollisuus :)

sarkkuli    9.3. 10:18 (20/56)

Kentin keikka oli mitä upein :) kesällä uudestaan katsomaan,rakastuin bändiin yhä enemmän :)

Styyrpuuri    9.3. 15:28 (21/56)

Onko kent tulossa kesällä uudestaan suomeen? milloin?

musicz    9.3. 16:25 (22/56)

Styyrpuuri,Hämeenlinnaan wanaja-festareille (:
oliko se nyt 23-24.7.

turvaväli    9.3. 16:42 (23/56)

Quotesarkkuli : Kentin keikka oli mitä upein :) kesällä uudestaan katsomaan,rakastuin bändiin yhä enemmän :)Quote

jeps, se keikka oli ihan sika mahtava. Kent on vaan niin hyvä livebändi, ahhh<33 Ja vitsi se joakimin loistava lavakarisma sai vaan niin hyvälle tuulelle. Tusen tack Kent, jag älskar er!

aurrora    9.3. 16:52 (24/56)

Juu, tulee tota Kentiä kuunneltuu : ) Tykkään tosi paljon, ja itelläni on Vapen&Ammunition levy, mikä on aivan mahtava. Ihme ettei oo puhki kulunu viel ;----)

Styyrpuuri    9.3. 17:03 (25/56)

Quotemusicz : Styyrpuuri,Hämeenlinnaan wanaja-festareille (:
oliko se nyt 23-24.7.Quote

aa.. Okei :) Täytyy laittaa korvan taakse! :)
kentin 2000 on ihana kappele.. Joo kohta luettelen koko kentin tuotannon "tää on hyvä" "tää on myös hyvä" :D

sarkkuli    11.3. 12:56 (26/56)

Odotan innolla nuita yhden päivän lippuja tonne wanajaan :) teki harwallin keikka vaikuksen että pitää päässä uudestaan katsomaan :)

Styyrpuuri    11.3. 16:23 (27/56)

Haluun itsekin tuonne wanajaan. en kuitenkaan 2 päiväksi sinne mene, vaan 1... Sais jo tulla myyntihin.

draå    11.3. 16:26 (28/56)

oi minä kuuntelen Kentiä<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<<3<3<3

sarkkuli    12.3. 11:06 (29/56)

Toivottavasti Kent ei esiinny noin isossa paikassa kuin Hartwall,edes äänentoisto ei ollut kunnossa .< laulajan ääni hukkui kaiken muun alle,pienempi ja intiimimpi tila olisi ollut paras valinta.

Styyrpuuri    12.3. 16:17 (30/56)

Oon yrittänyt ja yrittänyt joka puolelta etsiä kentin 2000 -sanoja, mutten ole vaan löytänyt.. harmi :P

sarkkuli    12.3. 16:34 (31/56)

kyllä ne sieltä jostain tupsahtelee esiin :D

Styyrpuuri    12.3. 16:49 (32/56)

hehe :D Joo, ehkä jossain vaiheessa :D

deadstar    12.3. 17:13 (33/56)

Ah, Kent on kyl huippu! : DD "Dom jävlarna tog oss en efter en, dom ljög och bedrog oss med sanningen..."

sarkkuli    12.3. 17:54 (34/56)

Voi älä muuta sano :)

Styyrpuuri    12.3. 18:42 (35/56)

Hitsi kun en tunne hirveemmin porukkaa ketkä kuuntelis kenttiä..
Tarvisin kuitenkin jonkun mukaan jos tonne wanalaanki aikois.
No.. Täytyy kattoo.

Styyrpuuri    12.3. 19:38 (36/56)

*wanaja

Styyrpuuri    12.3. 19:57 (37/56)

Kent esiintyy myös kesäkuussa Maarianhaminassa.. Täytyy katsoa kumpaan menisi.

Kalauer    12.3. 20:09 (38/56)

QuoteStyyrpuuri : Oon yrittänyt ja yrittänyt joka puolelta etsiä kentin 2000 -sanoja, mutten ole vaan löytänyt.. harmi :PQuote

Mikä biisi tämä on? Oletko varma nimestä?

sarkkuli    12.3. 21:00 (39/56)

Pitää minunkin yksin mennä jos en saa siskoa mukaan :< muutenkin on kesällä niin paljon ohjelmaa niin ei voi tietää kenellä on aikaa :<

Styyrpuuri    13.3. 09:41 (40/56)

QuoteKalauer : QuoteStyyrpuuri : Oon yrittänyt ja yrittänyt joka puolelta etsiä kentin 2000 -sanoja, mutten ole vaan löytänyt.. harmi :PQuote

Mikä biisi tämä on? Oletko varma nimestä?Quote

Joo. Se on se marraskuussa ilmestynyt single.
http://www.youtube.com/watch?v=6V8kzJZQA2w

Styyrpuuri    13.3. 09:50 (41/56)

Tai ainakin luulisin niin..

persikkapeppu    13.3. 11:07 (42/56)

aaahhhhh, itselläni on ollut tässä jo jonkin aikaa tällanen kent kausi =D
eli tullut aika paljon luukutettua kenttiä. on kyllä AIVAN loistava bändi!
on kyllä monia suosikkibiisejä.
kärleken väntarissa on mielestäni iha loistava musiikkivideo! se on jotenkin niin. kiva. :)

Styyrpuuri    14.3. 10:58 (43/56)

Löysin muuten ne sanat!! :)

turvaväli    14.3. 11:25 (44/56)

QuoteStyyrpuuri : Kent esiintyy myös kesäkuussa Maarianhaminassa.. Täytyy katsoa kumpaan menisi.Quote

Vähänkö ois kiva mennä tonne maarianhaminaan :)

turvaväli    14.3. 11:27 (45/56)

QuoteKalauer : QuoteStyyrpuuri : Oon yrittänyt ja yrittänyt joka puolelta etsiä kentin 2000 -sanoja, mutten ole vaan löytänyt.. harmi :PQuote

Mikä biisi tämä on? Oletko varma nimestä?Quote

no eiks toi oo se yks viime vuonna tullut single :) semmonen vähän erikoisempi biisi

Styyrpuuri    14.3. 11:28 (46/56)

Quoteturvaväli : QuoteStyyrpuuri : Kent esiintyy myös kesäkuussa Maarianhaminassa.. Täytyy katsoa kumpaan menisi.Quote

Vähänkö ois kiva mennä tonne maarianhaminaan :)Quote

Niin ois. Mut mä en sais ainakaan varmaan laivalippua. Eli jonkun vanhemman pitäis olla mukana.

Nicole g    14.3. 18:50 (47/56)

No voi &/#"&/ ehdin jo innostua kun asun ihan Hämeenlinnan lähellä, mutta mähän olen tuolloin riparilla :(

Kalauer    14.3. 19:15 (48/56)

QuoteStyyrpuuri : Joo. Se on se marraskuussa ilmestynyt single.
http://www.youtube.com/watch?v=6V8kzJZQA2wQuote

Aa, se oli tuo! Olin jo ehtinyt unohtaa. Taisi olla joku digitaalinen lataus + hyvin rajoitettu fyysinen julkaisu? Kumma kyllä, ettei löytynyt kent.nu:n biisilistauksista.

Olin kuuntelemassa bändiä viikko sitten ja täytyy kyllä myöntää, että minuun nykyisellään iskee paljon enemmän tää tekno-kent kuin melankoliset-kitarat-kent.

Styyrpuuri    15.3. 15:41 (49/56)

Eikös ton 2000 tuotto mennyt kuitenkin kodittomien hyväksi ?
Jos oikein ymmärsin.

musicz    27.3. 22:31 (50/56)

Styyrpuuri,meni ainakin wikipedian mukaan.

"2000 is a song by Kent, a famous Swedish alternative rock band. It is the theme song for the Swedish TV-series Hemlös (Swedish for "Homeless"), and all proceeds were donated to the Foundation for the Homeless of Stockholm. "

Styyrpuuri    11.4. 16:00 (51/56)

Okei, no ainakin sen mukaan sitten :)

Onko joku jo varannut jotain lippuja jo joihinkin konsertteihin?

Anniinas    11.4. 18:22 (52/56)

mä olin siel keikal, mut enmä niin sitä kuuntele. ihan hyvä bändi :)

nixnax    20.4. 16:21 (53/56)

Mulla on toi Vapen & Ammunition, löyty kirpparilta hintaan 1,50. Ihan kivaa musiikkia, lempparit on Pärlor ja FF. Sverige on myös ihan jees, mut mulle tulee siitä mun seiskaluokan ruotsinkirja mieleen, mikä on ehdottomasti miinuspuoli 8P

Alicie    20.4. 20:50 (54/56)

Muistan yhä, kun ensimmäisen kerran kuulin Kentin Columbus-biisin, ja siitä lähtien olen ollut aivan hulluna kyseiseen bändiin. Yhtä parasta kappaletta on mahdotonta sanoa, mutta ehdottomat tämänhetkiset suosikkini ovat Mannen i den vita hatten (16 år senare), M ja Rosor & Palmblad ja lempilevyni on Du & Jag Döden.

Olin ajatellut pitkään meneväni viimekuiseen konserttiin, mutta kukaan ei ollut halukas tulemaan mukaani, joten jätin asian sikseen. Vain muutamaa päivää ennen konserttia eräs ihana ihminen kuitenkin yllätti minut iloisesti antamalla minulle kaksi lippua kyseiselle keikalle! Minulla oli edelleen vaikeuksia saada ketään mukaani, mutta en tietenkään voinut jättää tilaisuutta käyttämättä. Keikka oli paras koskaan ja olin ihan fiiliksissä vielä pitkään sen jälkeen. ^^

Kent on täydellinen. Biiseissä on mahtavia sanoituksia ja Joakimin ääni on yksinkertaisesti jotakin niin ihanaa. Yksi plussa on myös se, että ruotsinnumeroni on ponnahtanut kymppiin kuin itsestään. :)

sydänsydän♥    20.4. 21:03 (55/56)

kuuntelen hirveesti nykyään kun löysin sen youtubesta. rakastan sen biiseistä eniten FF:ää, en kyllästy siihen ikinä. en oo käyny konserteissa. rakastan joakimin ääntä! :-)

Kalauer    9.7. 19:12 (56/56)

Paikka auringossa.

KESKUSTELE

Tervetuloa!

Voit osallistua Demi.fin keskusteluihin rekisteröitymällä. Jos et ole vielä rekisteröitynyt, tee se tästä.

MAINOSTAJAT

POSTIA DEMILLE

DEMI-TV

20100511164012DemiTV_osa12_kuva

FIILIKSET

Thumb_160x160

kiimainenkettu

oon tämmöne läski, anteeksi

Thumb_160x160

doppie

spin me around

Thumb_160x160

HÄMÄYSTÄ

It's easy to fall apart completely

STARAPÖRSSI

Ulkomaiset
1. Robert Pattinson
2. Lady Gaga
3. Justin Bieber
Kotimaiset
1. Kymppilinja
2. Chisu
3. Anna Abreu
Katso tilanne ja äänestä

APU ON LÄHELLÄ

Ahdistaako? Apua löytyy puhelinsoiton päästä. Avaa auttavien numeroiden ja nettisivujen lista

MITÄ MIELTÄ?

Pink?

Mahtava

Ihan jees

En tykkää

En ole pahemmin kuullut

Vastaa